W literaturze słowo promocja, które pochodzi od łacińskiego słowa promotio, czyli lansować, określa się jako zespół środków, za pomocą których firma komunikuje się z rynkiem, przekazując informacje o swojej działalności, produktach i usługach. By nawiązać ten kontakt, potrzebne jest uruchomienie zespołu działań. Celem tych działań jest po pierwsze rozeznanie, jakie są potrzeby rynku i wpisanie się z ofertą w potrzeby potencjalnych klientów. Ostatnim elementem tego zespołu działań jest nakłonienie potencjalnych odbiorców do zakupu produktu. Nie ulega wątpliwości, że promocja jest to lansowanie wizerunku firmy i produktu oraz zachęcanie do tego, by kupili określone dobra i usługi w odpowiednim miejscu i czasie, a także na określonych przez firmę warunkach. Zadaniem promocji jest również dążenie do zdobycia przewagi nad konkurencją. Można powiedzieć, że promocja jest to marketingowe oddziaływanie na klientów i potencjalnych nabywców. Promocję można określić jako proces, którego zadaniem jest przekazanie informacji.

http://www.flyweb.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here