Franczyza Żabka

Franczyza Żabka to kusząca propozycja dla wszystkich, którzy myślą o otwarciu własnego sklepu spożywczego

Zwłaszcza jeśli stawiasz pierwsze kroki w handlu detalicznym, franczyza Żabka może okazać się wielce pomocna – ponieważ franczyzodawca ściąga z Twoich barków spory ciężar związany z promocją czy logistyką. Marzy Ci się stabilny biznes? Żabka nawet w czasie pandemii urosła w siłę!

Stabilny biznes – Żabka odnosi sukcesy nawet mimo pandemii

Pandemia koronawirusa dała się we znaki wielu przedsiębiorcom. Okazuje się jednak, że franczyzobiorcy Żabki zwiększyli swe szeregi, a sprawdzone lokalne sklepy spożywcze, cieszące się zaufaniem klientów, poradziły sobie z koronakryzysem całkiem nieźle. Badania wykazały, że szyld Żabki rozpoznaje już 97% dorosłych Polaków, nic więc dziwnego, że ci, którzy stracili pracę w wyniku zamykania różnych branż, zaczęli się zastanawiać, czy własny biznes otworzyć właśnie w ramach tej franczyzy.

Jak działa franczyza Żabka?

Franczyza Żabka działa podobnie jak inne sieci franczyzowe. Żabka występuje w roli franczyzodawcy, a przedsiębiorcy – właściciele poszczególnych sklepów – w roli franczyzobiorcy. Prowadzą oni własny biznes, korzystając jednak z wiedzy, doświadczenia oraz procedur sprawdzonych w całej sieci. W ten sposób dużo łatwiej rozpocząć działalność.

Trzeba pamiętać, że franczyza wiąże się także z opłatą wstępną. Dotyczy to każdej franczyzy, nie tylko Żabki. Różnica jednak polega na tym, że wspomniana opłata jest w tym przypadku niezbyt wysoka – wynosi aktualnie 5.000 złotych. Oczywiście nie są to małe pieniądze, ale musimy pamiętać, że w przypadku sieci stacji paliw, pizzerii czy fast foodów opłaty wstępne wynoszą często kilkadziesiąt tysięcy lub jeszcze więcej.

Co dostajemy w zamian za opłatę wstępną? Lokal przygotowany na przyjmowanie klientów: w pełni wyposażony i zatowarowany, zaopatrzony w meble i kasy fiskalne i wszystko, czego będziemy potrzebowali od samego początku działalności.

Żabka łączy w sobie wiele cech, które dają jej przewagę nad konkurencją, między innymi:

– wspomniana już rozpoznawalność marki na poziomie 97 procent, a klienci, którzy kojarzą sieć, jej asortyment i ceny, chętniej korzystają z kolejnych punktów,

– możliwość otwarcia w niedziele niehandlowe, kiedy sklepy wielkopowierzchniowe muszą pozostać zamknięte,

– połączenie sklepu spożywczego z punktem nadawania i odbioru przesyłek oraz kawiarnią, w której można nabyć zimne i ciepłe przekąski oraz kawę.

Dzięki tym cechom klienci chętnie i często wybierają tę sieć, zatem ryzyko podejmowane przez nowego franczyzobiorcę jest stosunkowo niskie. Wie o tym sama sieć, która nowym franczyzobiorcom gwarantuje przychód na poziomie minimum 16.000 złotych miesięcznie przez pierwszy rok działalności.

Franczyza Żabka to dobry wybór dla tych, którzy chcą spróbować swoich sił jako właściciele sklepów. Spocznie na nich mniej obowiązków niż w przypadku samodzielnych działań na rynku handlu detalicznego, podejmą też mniejsze ryzyko, a w razie niepowodzenia będą mogli się wycofać w dowolnym momencie – Żabka nie przewiduje żadnych kar umownych z tytułu zakończenia współpracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here