Gadżet reklamowy dla dystrybutorów alkoholi

Niecodzienna reklama potrafi sprawić, że klienci chętniej pojawiają się w sklepie lub korzystają z usług firmy. Dzieje się tak dlatego, iż jest ona lepiej zapamiętywana, niż tradycyjne formy przyciągania zainteresowania. Badania wykazały tę prawidłowość między innymi przy reklamach multimedialnych, ale również w przypadku gadżetów z logo firmy.

Dystrybutor alkoholi

Nietrudno jest zauważyć, iż alkohole można dostać niemal w każdym sklepie. Jednak prawdziwi koneserzy dobrych trunków wolą wybrać się do renomowanych sprzedawców, aby w spokoju podyskutować o zaletach danego alkoholu i wybrać najodpowiedniejszy na daną okazję. Poszukują oni nie tylko wyjątkowych trunków, ale także oryginalnych butelek lub eleganckich zestawów, które mogliby dołączyć do swojej kolekcji lub podarować bliskiej osobie.

Pragnąc poszerzyć grono swoich klientów albo zachęcić ich do dalszych zakupów w tym samym sklepie, dystrybutor może stosować różnego rodzaju metody zachęcające do współpracy. Jednym z nich jest inwestycja w gadżety firmowe, które będą dodawane do niektórych zakupów.

Piersiówki

Piersiówki kojarzone są z dżentelmenami i koneserami alkoholi, którzy w każdym momencie mogą skosztować najlepszego trunku. Jednocześnie są one rodzajem eleganckiego i oryginalnego prezentu, który, nawet jeśli nie będzie używany, to stanowić będzie klasyczny, wyrafinowany element kolekcji.

Z tych powodów piersiówka z grawerem, na którym znajdzie się logo i nazwa firmy dystrybuującej alkohole, wydaje się jednym z najlepszych pomysłów na firmowy gadżet. Nawet jeśli mężczyzna nigdy nie wykorzysta jej do przenoszenia alkoholu, to niewątpliwie ucieszy się z jej posiadania.

Istnieje wiele różnych rodzajów piersiówek, dostępnych na rynku. Najprostsze z nich są wykonane ze stali nierdzewnej, w kolorze srebrnym. W ich przypadku wygrawerowane logo i nazwy firmy najczęściej wykonane jest techniką laserową, dzięki czemu jest idealnie precyzyjne i czytelne.

Do dyspozycji zainteresowanych są także piersiówki wykończone skórą. Może być ona w naturalnym, brązowym kolorze lub barwiona, na przykład czarna, czerwona lub niebieska. Jednym z ciekawych pomysłów jest także srebrna piersiówka w komplecie z lejkiem i kieliszkami. Każda z nich posiada swój indywidualny charakter i może stanowić piękny, stylowy prezent dla klienta.

Piersiówki o oryginalnych kształtach

Jeśli uważasz, że podarowanie symbolicznej ilości alkoholu klientom wymaga również niecodziennej formy opakowania, mogą zainteresować cię piersiówki w nietypowych kształtach. Może to być na przykład beczka, bulaj albo usta.

Bez wątpienia w zależności od charakteru klientów oraz rodzaju spotkania z nimi, należy wybrać bardziej odpowiadające sytuacji upominki. Dla niektórych osób intrygujący kształt lub nietypowy kolor jest równie atrakcyjny, jak dobry alkohol. Inni preferować będą klasyczne wzory. Jednak jedni i drudzy mogą ucieszyć się z takiego gadżetu, a w efekcie lepiej zapamiętają reklamującą się firmę dystrybutorską.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here