Aby umiejętnie budować dzisiaj sobie zaplecze konsumenckie absolutnie niezbędne wydaje się być odczytywanie potrzeb przeciętnego klienta na rynku. W przypadku motoryzacji długie lata było to bardzo proste, albowiem dla ludzi kupujących samochody absolutnie najważniejsze były osiągnięcia silnika – jego moc i przełożenie tego na prędkość osiąganą na prostej. Przyspieszenie i odpowiedni wygląd nadwozia to coś, co dominowało męskie rozmowy o samochodach przez długie dekady. Ale w ostatnim czasie doszło do poważnego przełomu technologicznego, który rozlał się także skutecznie na rynki motoryzacyjne. Dzisiaj marki, które nie potrafią zaprezentować nowoczesnego samochodu z dobrym komputerem pokładowym muszą liczyć się z tym, że stopniowo przestaną być atrakcyjne dla młodych konsumentów. A to właśnie młodzi ludzie, którzy dzisiaj kończą szkoły i zaczynają pracę, w przyszłości wybierać będą markę swojego samochodu. I niewątpliwie w pierwszej kolejności skłonią się w stronę tych, które znane są ze swojej doskonałej elektroniki.

http://www.fastcars.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here