Na zajęciach z marketingu wykładowcy bardzo często podkreślają, że na reklamę powinno zawsze przeznaczać się bardzo duże części funduszy. W końcu to od umiejętności zaplanowania strategii, zależy czy uda się nam pozyskać nowych klientów. Jak jednak się skutecznie reklamować? Jednym z pierwszych kroków na drodze do zaistnienia w świadomości potencjalnych klientów jest druk folderów reklamowych.Co prawda, ludzie na ulicach nie przepadają za taką formą reklamy, jednak odnosi ona zamierzone skutki. Nawet jeśli potencjalny klient zareaguje na wydruk negatywnie, to jest to lepsze niż obojętność. Warto też pamiętać, że jeśli firma reklamuje się w sposób widoczny, to prawdopodobnie posiada ku temu odpowiednie fundusze. Dalszymi konotacjami, jakie przyjdą potencjalnemu klientowi do głowy będą: stabilność finansowa, mocna pozycja na rynku i duże doświadczenie w swej dziedzinie. Skojarzenia te nie muszą być zgodne z prawdą, ale drukowanie folderów reklamowych zazwyczaj takie skojarzenia wyzwala. Poza tym sam druk umiejętnie zaprojektowanych plakatów czy bilbordów wpływa na osadzenie się danej marki w pamięci.