Reklama to nie tylko forma kontaktu danego przedsiębiorcy, czy instytucji z potencjalnymi klientami oraz widzami. Musi ona spełniać swoje podstawowe funkcje. Wyłącznie taka sytuacja sprawi, że nasza reklama będzie warunkowała pokładane w niej nadzieje biznesmanów. Po pierwsze, nasze działania reklamowe, muszą pełnić funkcję edukacyjną. Reklamy mają na celu informowanie społeczeństwa w zakresie proponowanych rozwiązań rynkowych oraz instytucjonalnych. Ostatnio modna reklamą edukacyjną jest filmik opisujący możliwości korzystania z dotacji unijnych dla przedsiębiorców. Nie wszyscy wiedzą o nowych naborach wniosków oraz nie wiedzą, gdzie szukać danych informacji. Funkcja edukacyjna łączy się ściśle z funkcją informacyjną. To właśnie dzięki reklamie dowiadujemy się niejednokrotnie o nowościach rynkowych ułatwiających nam codzienne funkcjonowanie. Wymieniona reklama ma za zadanie aktywne wspieranie działań sprzedażowych. Podejmowane działania reklamowe mają za zadanie poprawianie sytuacji sprzedażowej poszczególnych firm. Dzięki reklamie powinni oni uzyskiwać coraz większe dochody, a tym samym rozwijać swoje przedsiębiorstwa.

http://www.adworkers.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here