W przypadku definicji reklamy można zaznaczyć, że najważniejszy czynnik dotyczy przede wszystkim prezentowaniu określonych produktów. Profesjonalnie rzecz biorąc reklama jest połączeniem informacji z tak zwanym komunikatem perswazyjnym. Celem każdej reklamy jest przede wszystkim nakłonienie do kupna danego produktu. Produktem nie musi być sam towar materialny, to także odnosi się do kwestii usług. Zadaniem reklamy jest także wypromowanie marki danego produktu. Jest to na pewno oczywiste, z uwagi na jakość produktu. Klient od razu wie, ze konkretna marka sprzedaje produkty bardzo dobrej jakości, ponieważ przekaz perswazyjny w ten sposób narzucił mu opinię. Reklama nie musi być tylko spot reklamowy emitowany w telewizji, czy internecie. Reklamę także słyszymy w radio, a także możemy zobaczyć ją na etykietkach, plakatach, ulotkach. Form reklamowych jest naprawdę dużo. Tutaj dość istotną rolą odgrywa także żywa forma reklamy, która jest przede wszystkim promowaniem produktu na zasadzie degustacji.

http://www.copymedia.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here