Reklama w mediach

Skuteczność reklamy w mediach jest niemal stuprocentowa. Wiele razy reklama ratowała firmę przed upadkiem. Najbardziej autentyczne są pisma branżowe. Dzięki nim można dowiedzieć się o zaletach i wadach towaru przed jego zakupem. Nie dają one nam wrażenia, że kupujemy super produkt który w rzeczywistości okaże się nic nie wart. Wiele razy spotkałam się z kupnem towaru wyłącznie za pośrednictwem reklamy. Wiele osób po jakimś czasie łapie się na tym, iż produkt nie jest im tak naprawdę do niczego potrzebny. Wielokrotnie nasze widzenie świata kształtuje wypaczona moim zdaniem telewizja. Stwarzają się sztuczne podziały na lepszych i gorszych czyli nie posiadających zgodnych z modą dóbr materialnych. Młode osoby przez taki stan rzeczy często popadają we frustracje nie mogąc dorównać otoczeniu. Rodzi to złe w skutkach w przyszłości postrzeganie ludzi wokół. Patrzymy wtedy wyłącznie przez pryzmat posiadanych dóbr materialnych przez drugą osobę. Reklama ma za zadanie napędzanie popytu.

http://www.adpublica.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here