Niezależnie od tego, czy naszym celem jest znalezienie pomysłu na niebanalny prezent, czy też przyświeca nam myśl o akcji promocyjnej mającej utrwalić wizerunek firmy w oczach klientów, zawsze warto zwrócić uwagę na przedmioty, które połączą cechy prezentacyjne z użytkowymi.
Recepta na dobrą reklamę
Wśród gadżetów reklamowych królują przedmioty praktyczne – długopisy, zapalniczki, smycze do kluczy cieszą się nieustającą popularnością. To nie przypadek, obdarowani chętnie korzystają z przydatnych akcesoriów, a ofiarodawcy doceniają ich znaczenie reklamowe. O ile ulotki i prospekty zwykle lądują w koszu, to brandowane logiem firmy nośniki danych czy notesy żyją długo i efektywnie utrwalają pamięć o przedsiębiorstwie. W tej grupie szczególną rolę odgrywa odzież reklamowa. Dostępna jest w dużym wyborze, na rynku można znaleźć czapeczki, peleryny przeciwdeszczowe, a nawet skarpetki, jednak największą popularnością zdecydowanie cieszą się koszulki.
Koszulka reklamowa zazwyczaj kojarzy się z prostym T-shirtem z umieszczonym na piersi lub plecach znakiem graficznym i sloganem marketingowym. Tymczasem wybór nie ogranicza się jedynie do prostych modeli. Bez trudu można znaleźć produkty zgodne z aktualnymi trendami mody, dedykowane dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Nadruki na koszulkach wykonywane są przy użyciu zaawansowanych technik gwarantujących wysoką jakość i dużą trwałość, a rozwój technologii pozwala na realizację produkcji nawet w przypadku minimalnych nakładów. Równie ważna jest możliwość personalizacji i szybkość wykonania – czas od przygotowania projektu do odbioru gotowego wyrobu nie musi być liczony w tygodniach, obecnie wystarczą godziny.
Rozwiązania dla małych i dużych przedsiębiorstw
Wybór techniki druku uzależniony jest od preferencji, charakteru nadruku oraz nakładu. Przez długi czas przodował w tej dziedzinie sitodruk i nadal jest on często wybierany przez klientów. Niestety, ze względu na stosunkowo wysoki koszt przygotowania matrycy najlepiej sprawdzi się on przy większej ilości docelowej. Produkcja jednostkowa jest w tym wypadku nieopłacalna, nie będzie też dobrym wyborem dla klientów poszukujących fotorealistycznego odwzorowania grafik. Dla nich dedykowane są takie technologie jak flex, czy sublimacja. Dzięki nim nie tylko uda się skutecznie wydrukować przejścia tonalne, ale co ważniejsze omijają one kosztowny proces przygotowania do produkcji, a to umożliwia efektywną i zasadną ekonomicznie produkcję nawet jednego egzemplarza.
Możliwość realizacji małych nakładów przydaje się nie tylko w przypadku odzieży. Nadruki na podkładkach pod mysz, czy też kubkach, indywidualne etui do telefonów, latarki i torby to skuteczne narzędzia marketingowe, które stały się dostępne dla wszystkich. Fakt, że towarzyszą one każdego dnia swoim użytkownikom, są przez nich lubiane i chętnie eksponowane czyni z nich doskonały instrument reklamowy. Poza efektywnością działania warto podkreślić łatwy dostęp oraz niski koszt, będący jedynie promilem wydatków, które reklamodawca musiałby ponieść, korzystając z innych form dotarcia do klienta.