Nie ma dzisiaj absolutnie żadnej firmy, która nie chciałaby zarobić po raz kolejny na modelu, który już raz doskonale się sprzedał. W przypadku firm motoryzacyjnych tworzenie nowych modeli, kontynuacji udanych poprzedników, jest czymś absolutnie naturalnym i trudno wyobrazić sobie marketingowy sukces wielu firm samochodowych bez kontynuowania produkcji szczególnie popularnego samochodu. Niektóre modele komputerów także przechodzą natychmiast do kanonu i nawet laicy znają najpopularniejsze modele tabletów czy smartfonów na rynku. Producenci gier komputerowych również w wielu wypadkach nie byliby w stanie wyjść z piwnicy i kupić sobie sprzętu do pisania kolejnych przełomowych gier, gdyby nie wydanie swojego debiutu w kilku kolejnych odsłonach. Gracze oczywiście szybko wyczuwają, gdy gra zmierza w złą stronę, ale jeśli tylko producenci są w stanie w każdej kolejnej części opierać się na tym samym pomyśle a jednocześnie skutecznie dodawać kolejne elementy podnoszące całościową ocenę nowej części.

http://cyberprzestepczosc.info/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here